رئیس کل دادگستری استان لرستان از کمپ‌های ماده ۱۶ بازدید کرد

12:11 - 18 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۸۳۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان لرستان از کمپ‌های ماده ۱۶ بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان لرستان از مرکز اقامتی و درمانی تبصره ۲ ماده ۱۶ بانوان شفا واقع در محله گل سفید و مرکز اقامتی ماده ۱۶ آقایان و پارکینگ خودرو‌های توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سعید شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان از مرکز اقامتی و درمانی تبصره ۲ ماده ۱۶ بانوان شفا واقع در محله گل سفید و مرکز اقامتی ماده ۱۶ آقایان و نیز پارکینگ خودرو‌های توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان واقع در شهرک باباعباس، بازدید کردند.

در این بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری از نزدیک با مشکلات و نواقص این مراکز آشنا و با مددجویان دیداری صمیمی و چهره به چهره داشت.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به اینکه حل مشکلات این مجموعه‌ها حل مشکلات شهر است، تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر موظف هستند مشکلات و نواقص این مراکز را در اسرع وقت پیگیری و رفع کنند.

وی ضمن تاکید بر تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر خودرو‌های توقیفی و رسوب شده در پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ابراز داشت: این خودرو‌ها بایستی با برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تعیین تکلیف شده و ترخیص شوند تا از فرسوده و مستهلک شدن جلوگیری به‌عمل آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری در ادامه تاکید داشت: همه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط و همکار با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بایستی پای کار بیایند تا مددجویان به گونه‌ای باز پروری شده و با مهارت اشتغال آفرین به جامعه برگردند.

وی در جمع مددجویان این مراکز با اشاره به اینکه زحمات و شرایط این مراکز خاص و مستلزم زحمات فراوان است، بیان داشت: همه این تلاش‌ها و زحمت‌های پرسنل مراکز برای پاکی و بازسازگاری شما است.

رئیس کل دادگستری استان لرستان در ادامه افزود: شما بایستی وضعیت امروز و شرایطی دیروز را آینه عبرتی برای فردایتان کرده و از آن درس عبرت بگیرید.

وی ضمن بیان این نکته که به هر حال شرایطی پیش آمده و شما اکنون در این مکان هستید اظهار داشت: حال موقع آن است که فکر کنید که چگونه شد به اینجا آمدید و چه عواملی شما را به این بلا مبتلا کرد و سعی کنید همه این عوامل و بلا‌ها را تا همیشه از خود دور نگه دارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری گفت: مدیر و پرسنل این مراکز تمام تلاش خود را برای برگرداندن شما به جامعه بطور سالم و پاک انجام می‌دهند و این امر مستلزم یک اراده جدی و عزم محکم از سمت خودتان است.

رئیس شورای قضایی استان عزم و اراده مددجویان را بسیار مهم دانست و ابراز داشت: کاری که مواد مخدر انجام می‌دهد این است که اراده شما را سلب می‌کند و شما باید اراده خود را برگردانید.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهواری با اشاره به اینکه مدیران با بضاعت خود امکانات موجود را فراهم کرده اند تا شما سالم شوید، اظهار کرد: امیدواریم همه شما به زودی پاکی خود را به دست بیاورید و بتوانید با سربلندی به دامان خانواده و جامعه برگردید.

وی در پایان بیان کرد: ما هم در مجموعه قضایی استان همه تلاش خود را می‌کنیم که همه شما با شرایطی مناسب و سربلند و آغوش خانواده و جامعه برگردید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *